Jak postupovat v případě označení karanténního reportu jako „Nevyžádaná pošta“

Jak postupovat v případě označení karanténního reportu jako „Nevyžádaná pošta“

Některé programy pro správu emailových účtů (například Windows Mail) označí reporty zasílané systémem Antispamu jako Nevyžádanou poštu, případně jako phising. To je způsobeno tím, že zaslaný report Antispamu obsahuje předměty zadržených emailů v nezměněné podobě a interní ochrana těchto programů je takto označí dle aktuálních pravidel programu.

1) Pokud se Vám tedy při přijetí reportu zobrazí toto upozornění ve Windows Mail nebo podobné připomenutí pro Vaši aplikaci:

phishing utok

Je třeba se do uvedené složky podívat, zda-li obsahuje report Antispamu a případně postupovat dle dalšího kroku.

2) Pokud je report Antispamu vyhodnocen jako nevyžádaný, je nutné (doporučené) jej označit jako email bezpečný, případně vyžádaný. Toto nastavení se provede pouze jednou pro emailovou adresu antispam@wia.cz, jejíž prostřednictvím jsou reporty zasílány.
Jak to provést v uvedeném programu Windows Mail vidíte zde, pro ostatní aplikace postupujte dle nápovědy konkrétního programu:

phishing utok